Emelie

letar nya äventyr

4 lediga dagar

Publicerad 2008-06-13 20:05:20 i Allmänt,

2 veckors jobb är avklarade och man kan väl säga att jag är förvirrad av allt nytt, men de går bättre och bättre för varje dag..
Känner dock att jag inte tar för mig så mkt, vilket känns ovanligt och konstigt. men det kanske beror på alla nya intryck, de är så oerhört mkt nytt att lära! Men dom jag träffat säger att de tar minst 3-4 veckor innan man kommer in i jobbet och sen efter 1 år kommer man fortfarande på nya saker att lära...Så de är bara att vänta och se :)

nu har jag lång helg. ledig hela 4 dagar i rad, känns hur skönt som helst. sen jobbar jag bara tre dagar nästa vecka, sen är de midsommarhelgen. och vad den bjuder på är lite ovisst fortfarande.

I kväll kommer Cicci hit till Stockholm, och någon gång i natt eller i morgon bitti kommer Cicki. Det ska bli riktigt roligt. Älskar att få besök. då man får skvallra umgås och hitta på massa tokigheter.. :)
Så i morgon har vi bokat bord på restaurangen Kungsholmen och innan maten blir de fotboll. troligtvis på olearys :D 
det ser jag fram emot. 

nu ska jag ladda telefonen full med musik. :)  

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela