Emelie

letar nya äventyr

färdigpackad och nyklippt

Publicerad 2008-05-12 21:25:06 i Allmänt,

Nu står de två fullproppade resväskor en bag, ryggsäck och en fet hanväska och väntar på mig...
imorgon bär de va med all packning till Östersund.. därav vidare till Stockholm på torsdag.
Tur att jag har nära och kära som hjälper mig med allt bärande.
Ändå finns de massvis med saker som inte får plats i väskorna.
Men folket kommer väl ner nån gång under sommaren så att man kan få de man glömt eller de som inte fick plats..

Håret är nu betydligt mycket tunnare än tidigare idag, och de känns otroligt skönt. Tog mig äntligen för att köpa värmeprodukter till håret också. Har varit på gång länge nu. men har aldrig kommit till skott.Nu kan jag börja sköta mitt nyklippta och fräscha hår. :)

imorgon blir de kvällsmys med Cilla, på en gång då jag anländer till Östersund.. Blir övernattning också, så att man kan utnyttja varje liten sekund till kvalitetstid med skitsnack. :D

nu blir de nog sängen så jag kan kliva upp tidigare imorgon.. fixa de sista.. kanske ta en långpromenad, sådär på morgonen. vore skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela