Emelie

letar nya äventyr

generatoraggregat

Publicerad 2008-05-11 18:26:13 i Allmänt,

de är vad jag håller på att skriva om nu, de jag skulle hjälpa pappa med..
jag håller på att dö, de är så himla tråkigt, har skrivit 5 sidor, gick väl rätt fort. men har 5 sidor kvar men man ser knappt vad som står längre eftersom att pappret är över 40 år gammalt.. så jag får typ gissa mig till vad de ska stå.. inte så lätt när jag inte ens fattar va de handlar om..det är iaf nån sorts beskrivning, så mycket förstår jag.. haha. här kommer ett litet utdrag från texten..(för er som är intresserad, för er andra skit i dom kommande 4 raderna)

              Vid installation av transportabla växelströmsverk med 380/220 V driftspänning erhålles icke fullgott skydd mot olycksfall enbart genom jordning av generators nollpunkt såsom vid stationära generatorer. Orsaken är, att man vid transportabla aggregat i praktiken måste räkna med, att nollpunktsjordningen kan bli ineffektiv eller kanske helt utelämnad.


förstår ni nu att jag är uttråkad?!
måste packa också.. sista resväskan. så de inte blir stressigt i sista sekund på tisdag..

nu tar jag en välförtjänt paus från datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela