Emelie

letar nya äventyr

ledighet=underbart

Publicerad 2008-05-25 14:10:59 i Allmänt,

tänk att de är så skönt att vara ledig. bara ta dagen som den kommer och bara va...

igår vart de schlager hos Elin och Stefan med mkt god mat och sällskap. 
och tidigare på dan blev man bjuden på bio, Indiana Jones och Kristalldödskallens rike. Jag moster och kusinerna. :)

i förrgår så var jag och Petra ute på Värmdö på middag, sen vart det en hel kväll på stan och sängdags vid halv sex på morgonkvisten..

Det är fin fint väder ute och snart ska jag och moster ut och njuta av solen. :)

börjar bli lite nervös inför jobbstarten..

Kommentarer

Postat av: Frippi

Publicerad 2008-05-27 12:57:43

Heej!
Ja, vi åker dit imorgon vid ett någon gång så kommer väl fram på kvällskvisten. På torsdag blire bankett i stadshuset sen vet jag inte om jag åker tillbaka till Arvika redan på fredag.. Ska gå på stan en sväng med syrran på torsdag på dagen tror jag men hur jobbar du och så? :p
Puss :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela