Emelie

letar nya äventyr

knasig helg .

Publicerad 2008-11-30 12:23:21 i Allmänt,

de började med afterworken på fredagen som höll på rätt så länge.
så jag och maria var rätt slitna på lördagen, satt mest i soffan och slappade..

tills Johanna ringer,
-ska ni med på Julgalan eller?
-öh, ja eller.. hmm. okej..
 -vi ska vara klar inom en timme och fin kläningen ska på :)¨

så, snabbfix för att sen ta sig iväg till Valhall. En stor arena där dom hade dukat upp för 2350 gäster. sjukt mycket folk.
maten behöver vi inte säga mycket om. nu vet jag vad ett norskt julbord är, typ inget!!! MEN, dom hade sjukt gott dessert bord, så de fick bli våran middag..

Vi hade blivit informerad av Lisa att vi fick allt utom drickat..  så vart de inte. de första som sker är att det dimper ner otroligt många drinkbiljetter på vårat bord. yes, fri bar då kan man säga. Sen kommer de in 5 flaskor vin, alltså en flaska per person, kommer ytterligare 3 flaskor lite senare på kvällen.

efter kompiösa mängder av sprit så åkte vi in mot stan, bussen kostade 50 spänn, vi vägrade men åkte med ändå. :) När vi kom fram till stan tappar Maria bort sin väska... som tur var hade hon telefonen i jackfickan. Sen är de sjukt kallt och vi har ont i fötterna så vi sätter oss i en taxi. Men med vetskapen om att Marias kort är borta och jag inte betala med mitt electron kort, så gjorde vi en liten smitning från taxin. haha.

köpte mat på burgerking, möte upp tjejerna från jobbet, rullade hem till oss med Maria i en kundvagn. drack lite öl, och sen vart det sängen med kläderna på.

helt galen kväll.

allt som allt spenderade jag 90kr kanske..
och det var för fyllematen och garderoben..
skön kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela