Emelie

letar nya äventyr

fest

Publicerad 2008-10-04 21:00:13 i Allmänt,

sushin var jätte god och vinet med för den delen....
hoppas bara på att folket ramlar in snart. har kommit 3, men de kommer vi inte långt på.. men klockan är ju bara barnet.
 
haft en super dag, med träning, lite stadsvandring och bra sällskap.

trivs så himla bra här i oslo. med tjejerna och allt. sjukt bra. fan i sthlm trivdes jag sjukt bra. men med tanke på mina tidigare norge erfarenheter så trivs jag här. bra bra bra.. men sthlm finns kvar och dit ska jag snart. inte denna höst men tidigt nästa år eller mot maj. får se hur allt går och så :) saknar staden och vännerna där!


nu, fest fest och fylla ! ! ! !
hej!

SAMBOS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela