Emelie

letar nya äventyr

man njuter

Publicerad 2009-04-30 16:56:57 i Allmänt,

efter boxpasset (som skulle ha varit 55 min, men slutade efter en och en halv timme) ;)
så åkte jag hem till Jullan, därefter har vi suttit på ballen och druckit vindrinkar och rakat benen osv.. bara njutit av de fina vädret..
Vi har precis ätit dagens middag bestående av bakadpotatis och kesoröra.. gott gott !!

så nu sa vi väl sakta men säkert gör oss iordning, dricka mer, hitta löst folk som vi kan festa med.
Om några timmar är vi riktigt fulla och glada utan bekymmer, och utan hämningar !

kanske det blir Hells Kitchen ikväll. eller rättare sagt i natt :D

Johanna hade jag varit miljonär, hade jag flygt hit dig med desamma i mitt privatflyg.. Så du slipper vara ensam.. (eller med bönder, kanske är ännu värre)

återkommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela