Emelie

letar nya äventyr

är jag en tråkig och torr svensk??

Publicerad 2009-08-07 11:24:46 i Allmänt,

eller så kanske det helt enkelt är så att jag stöter bort folk..
inte tillmötesgående..
iförrgår hälsade jag på en av våra leverantörer.
jag är alltid trevlig och säger hej och trevlig helg osv.
oavsett vem det är som går förbi.
vi små snackade lite. sen när han skulle gå så sa han:
jahapp, trevlig helg då...... Emelie...

haha, kanske att jag konstig, men just att han kom ihåg namnet (efter att ha setts en gång) sen att han väntade med namnet så länge och betonade det Emmmmelie..
läskigt. undra om jag hade tyckt att de varit konstigt om killen hade varit snygg ?! haha..
de komiska är att en annan leverantör har gjort samma sak...
kanske är man bara torr svensk som blir rädd så fort nån som man träffat en gång, kommer ihåg ens namn..

det är okej om det inte var nån som förstog detta inlägg..
jag och mina funderingar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela