Emelie

letar nya äventyr

kö hos polisen..

Publicerad 2009-08-26 22:09:34 i Allmänt,

varför ska de alltid vara så att man blir stel och konstig på sina passbilder.?
jo för att det är tusen människor runt omkring, som iaktar och stressande väntar på sin tur.

Jag hade bestämt mig innan jag gick innanför dörrarna att jag skulle le glatt som på vilket annat kort som helst.
när jag står där, framför maskinen som ska fota mig, i vetskap om att folket runt omkring mig inte har annat för sig än att glo på mig när jag knäpper kort, så blir jag nervös, därav blir kortet stelt och fult.. för de ser väl konstigt ut om man breder ut ett hollywood smile mot en vägg.. eller?

så jag skyller på människorna runt omkring, som troligtvis gör så att mitt pass inte alls kommer bli som jag vill..
lär visa sig nästa vecka..
å andra sidan är de lite mitt fel, då jag kunde ha dragit för "gardinerna", men ingen annan gjorde de, så varför ska jag vara annorlunda. eller är det de man ska vara?! :)

bara en tanke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela