Emelie

letar nya äventyr

Ramsele

Publicerad 2009-08-07 10:37:39 i Allmänt,

ibland känns de lite konstigt att inte längta hem.
och när jag verkligen längtar hem, så längtar jag absolut inte hem till Ramsele.
nä, då åker jag hellre till Östersund, Åre eller kanske nån helt annan stans.
mamma och pappa kommer flitigt och hälsar på här i Stockholm, så jag får min dos av dom, utan att behöva åka över 60 mil norrut :)
Jag har ingenting kvar att hämta där..
kanske de bara är en fas, eller så har jag helt enkelt växt bort från min hemby.. vem vet..
nu är jag då nöjd med min tillvaro. får ju ändå bara lappsjuka efter ett dygn där uppe. :)
visst de kan va skönt att (gah, nu tar jag exemplet som alla brukar använda) gå på ica och hejja glatt på varannan kotte som man möter..
men ibland känns de så jävla krystat, att prata/hejja på folk bara för att vara vänlig..
jag är inte en kall människa.. men ibland får jag bara en konstig känsla..
som sagt, kanske bara en fas.. kanske inte alls har med Ramsele att göra..kanske det helt enkelt är så att jag saknar att ha någonting där uppe,
bitter för att jag inte har nån "anknytning" kvar.
eller sjukt jävla lycklig att jag inte är fast där uppe :)

japp det är jag !

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-08-07 16:08:13

Bra att du börjat skiva mer nu =) Då har jag något att göra på dagarna :P Jag tror du är inne i en fas, förutom folket och "morsningarna" på ica så är det ju verkligen fint där uppe.. :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela