Emelie

letar nya äventyr

vilken helg :)

Publicerad 2009-08-06 22:56:35 i Allmänt,

jag försöker aktivera mig så mycket som möjligt.
hitta på saker, så jag hela tiden har nåt att se fram emot.
imorgon är de fredag, de innebär en härlig dag..
fredagar är alltid bra dagar. :)
box efter jobbet 75 min.
go middag med Linda.
vin, sen kanske(läs förmodligen) utgång.
möjligtvis möta upp åre gänget.
lördag innebär solning (jag har redan bestämt att de ska va sol) med Frida.
därefter rosé och typ picknick i en mysig park kanske. kanske utgång (läs förmodligen) eller vad säger du frida? :P
på söndag blir det Cirkus cirkör i vasaparken + picknick och mysigt folk. :)

är de inte en klockren helg??
hur bra som helst.

dock så vet jag redan nu att någonting kommer falla bort.
frågan är bara vad? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela