Emelie

letar nya äventyr

full rulle.

Publicerad 2009-12-03 19:59:01 i Allmänt,

inte undra på att dagarna går fort då man har mycket roligt att se fram emot.
direkt efter jobbet mötte jag upp Ylva på söder för att fika lite.
hon studerar oerhört mycket och blev lite trött efter ett tag. Så då drog jag vidare till moster.
fördriver tiden här tills jag ska vidare till nästa person, så nu väntas det film och kram mys !
i morgon är de redan fredag, vart tar egentligen dagarna vägen??
just nu trivs jag väldigt bra med mitt liv ! !

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2009-12-03 20:25:37

åh, vad härligt att höra att du är nöjd! vad glad jag blir :)

verkar som det blir åre på nyår ändå. är du på? pussen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela