Emelie

letar nya äventyr

blod svett och tårar.

Publicerad 2009-02-19 16:50:11 i Allmänt,

idag har variten mycket jobbig dag, känslomässigt för min del.
jag vill så mycket och som sagt helst så fort som möjligt.
och blir det inte så, så blir de jobbigt för Emelie!!

idag gick vi igenom mycket av informationen som vi fick igår, vilket kändes skönt.
Jag har helt klart fått en klarare syn på företaget.
Jag tror på det här, jag tror att de kan bli kul bara jag kommer igång med det.
det är inget lurendrejeri som många andra telefonjobb, utan ren och skär kundbokning.

och det är därför allt känns extra jobbigt, eftersom att jag vill komma igång.
idag provade vi med samtalsmallen 2 och 2..läste igenom, kom med frågor och invändingar.
och det är där de brister för mig.. Då jag inte helt och  hållet är insatt i "finansiellt snack" blir de svårt för mig att ta komandot över samtalet. och jag kan därav bli nerpratad och nertryck av kunden..
Vi provade även att ringa till varandra.. och jag blev satt på pottkanten några ggr, och kom av mig helt..
kände att de blev jätte känsligt och jobbigt.. blev blank i ögonen och ofokuserad.

Vi pratade igenom lite lösningar och saker att tänka på. övrigt så tror jag som sagt att jag kommer kunna trivs där.
gäller bara att komma över den där gränsen! få den kunskap jag känner att jag behöver för att va säker.. vilket jag givetis inte kommer att vara dom första veckorna. men samtidigt ha lite koll på vad jag snackar om..

oj, va mycket de blev..

nu ska jag iaf försöka göra mig lite mer insatt, sen blir de box kl 19.
återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela