Emelie

letar nya äventyr

fan

Publicerad 2009-02-19 23:44:10 i Allmänt,

jag kan inte koncentrera mig.
jag läser och läser, försöker ha högläsning med mig själv. men inget fastnar.
går igenom anteckningarna från tidigare idag och igår, och rycker på ögonbrynen.
va fan är de här? (min känsla just nu)
och hur fan ska jag någonsin bli insatt i detta.

jag försöker lugna ner mig själv och inser att jag har bara "jobbat" 2 dagar..

men ändå, jag är intresserad men de vill inte stanna kvar i min hjärna och jag blir bara förvirrad av allt..
vad ska jag göra??hur ska jag gå till väga för att bli insatt och säker i detta så fort som möjligt.. eller ja, överhuvudtaget??
jag har tydligen glömt bort hur jag lärde mig saker under skolan..


fick även en jävla huvudvärk,och då insåg jag med noll nya kunnskaper, att de ändå va dags att lägga undan för att sova..
så de ska jag göra nu.
och drömma ska jag göra. fantisera mig bort till en värld utan jobb...........

Sov gott !

bättre lycka nästa gång !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela