Emelie

letar nya äventyr

jobbet är mitt

Publicerad 2009-02-02 17:04:55 i Allmänt,

nu behöver jag inte fortsätta säga att jag är arbetslös.
Imorse skulle jag tillbaka till en andra intervju på företaget jag besökte förra måndagen.
Och det var ju inte direkt en intervju, dom vill helt enkelt välkommna mig till företaget.
Känns kanon och jag hoppas verkligen att detta kan va lite som en nystart för mig !
+ att man "måste" klä sig fint på jobbet, är de inte underbart :) sina privata och fina kläder.

Det enda jag ska komma på nu, är vad jag ska sysselsätta mig med tills den 18 feb, då jag börjar mitt nya jobb.

några förslag kanske?

ikväll ska jag förmodligen kolla på Raw på kanal 5. de är nog rätt så kul :D

hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela