Emelie

letar nya äventyr

får man lov att bli....

Publicerad 2009-01-14 18:05:37 i Allmänt,

ARG... som jag slitit med dessa ansökningar.. förstå och främst slitit med att få till ett snyggt och fint CV..
skulle nu ikväll skriva ut ett par ansökningar som ska skickas per post.. mailar därför över dom på min mail, så jag kan öppna dom på mamma och pappas dator, så jag kan skriva ut dom där.. öppnar mitt cv för att se om allt är i sin ordning..


nej nej nej nej nej!!! öppnar dokumentet, som jag har skrivit och sparat i word.. och det är typ krypterat i rektanglar och konstiga jävla symboler.. så de vill mena att jag skickat ut detta i alla  mina ansökningar.. vem är ett pucko om inte jag... nu måste jag sitta som en värdelös idot och skicka om alla, be om ursäkt för misstaget och skämmas !!

att de aldrig går som man vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela