Emelie

letar nya äventyr

färdig.

Publicerad 2009-01-21 22:14:47 i Allmänt,

jag är så gott som klar med packningen. trots kaoset på mitt rum tidigare idag,  har jag ordnat upp det rätt hyffsat.

imorgon ska slutligen sminket och datorn bli nerpackat för att färdas till Stockholm :)

sen blir de spännade att se hur det går för mig där nere. arbetslös och allt i storstan !
antagligen åt helvete. men med rätt inställning ska de väl fixa sig. tyvärr har jag ingen "rätt" inställning just nu..
tror jag behöver lite kvalitetstid med vänner och kanske lite shopping först, innan det ordnar upp sig..

ska upp tidigt imorgon, så nu ska jag nattpinka med Bonzo, sen lägga mig i sängen. sista natten på ett tag, jag ska njuta !

Kommentarer

Postat av: Sören

Publicerad 2009-01-21 23:53:23

Lycka till där nere nu! Jobb de fixar du rätt snart =) Ha det så bra!

//Sören, Therese, Edwin och tyson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela