Emelie

letar nya äventyr

Favoriterna

Publicerad 2009-01-23 23:22:02 i Allmänt,




Synd bara att de kommer ta ett tag innan man får möjlighet att gosa med dessa underbara varelser (då menar jag mina syskonbarn) :)

nu sätter jag emot mig själv lite när det handlar om att jag inte tycker att jag och therese är lika.

för ja, detta kortet säger väl en hel del om andras faktiska åsikter..

pappa hade häromdagen svårt att se skillnad när vi kollade på kort från Thailand, så okej, jag ger mig lite ;)

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2009-01-24 09:42:28

vad var det för kort?

Skulle vilja se det=)

Vi ser nog inte att vi är så lika bara för vi har så olika personligheter, vi är ju så olika varandra på det sättet. Men visst finns det drag som är lika.

Tiden går så fort så vi ses snart igen.

puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela