Emelie

letar nya äventyr

Mötley Crüe

Publicerad 2009-01-11 22:03:13 i Allmänt,

inte många andetag i friska luften idag.. ut en kortis med bonzo, sen skjutsade jag pappa till Ovanmo..

men annars har jag spenderat dagen inne.. kollade på lite jobb och så.. men det finns inte så mycket jobb. eller så kanske jag är kräsen. vad ska jag söka? vad vill jag jobba med? kommer jag få nåt jobb? fan, jag kan väl inte ha blivit bekväm av mig.???

Cornelia har varit här idag också. vi har kollat på Lotta på bråkmakargatan :) eller jag har kollat medans hon sprang mellan köket och tvn :P
 
Elin, Sofia och Maria jag vet att ni kommer få en super bra resa.. jag kommer verkligen hänga med er på resedagboken, så jag hoppas ni skriver mycket :) Lycka till på färden !

har påbörjat Mötley crües the dirt nu.. är lika fast i den som jenna jamessons bok. så den blir nog snabbt utläst :)

jag har nog bestämt mig för att flytta fram tatueringstiden, lika bra, med tanke på att jag inte har jobb och därmed ingen inkomst. så tänkte flytta fram den till påsk ungefär.. lär ju åka hem nåt då. ska även då, när jag kommit igång med ekonomi göra en hårförlängning.

men ja, det står fortfarande öppet tt erbjuda mig jobb !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela