Emelie

letar nya äventyr

semestersvenskar

Publicerad 2009-01-14 21:08:02 i Allmänt,

problemet åtgärdat. men snacka om att bli less.
har precis gjort i ordning några brev som jag tänkte posta imorgon.. annars står de jobb sök på schema imorgon också! har en hel del att göra saker imorgon.. jag har bestämt att imorgon ska de ske..

har precis kollat på semestersvenskar.. ser ju ut att va rätt härligt jobb där nere i värmen. :)

ser verkligen fram emot när jag kommer ner till sthlm då jag får komma igång med träningen igen ! för de känns som att de enda jag gör här hemma är att äta. mindre bra.

sov för övrigt till 13.40 idag.. vad säger det om mig själv egentligen? att jag hellre prioriterar att sova än att söka jobb? eller att jag faktiskt njuter av att få vara ledig !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela