Emelie

letar nya äventyr

virus

Publicerad 2009-01-16 12:29:28 i Allmänt,

har jag virus på datorn eller inte?? friviliig datakunnig som har lust att kolla igenom min dator???

virusprogrammet säger att jag inte har det, medans alla på msn klagar och klagar på att jag ständigt skickar ut länkar till dom.. vilket jag tror att jag gör (inte medvetet då) har slutat loggat in på msn.. men dom få ggr jag är inloggad blir jag utkastad, så sören sa åt mig att ändra lösenord (fort).. för att hans hotmail konto hade blivit "kapat" förut.. de vore en jävla katastrof för min del nu, med tanke på alla jobbansökningar jag skickat ut via min mail..

jag behöver en hel del positiva ting i mitt liv just nu..annars har 2009 börjat som ett jävla piss år. typiskt, eftersom att de är enda gången jag sagt att de ska bli mitt år... så snälla, låt mig få glädjas lite och inte bara ha sömnproblem över alla "problem"

kontraktet är postat iaf, så jag kan andas ut över helgen..

måste bestämma mig för när jag ska åka ner också.. så jag får igång lite planering i min vardag.

nä, nu ska sminket på, enda dagen denna vecka som man gör ig lite fin, de är ju fredag trots allt :) +att vi ska hämta Cornelia, då måste man göra sig fin :) haha.

Kommentarer

Postat av: HDR-fotografen

Publicerad 2009-01-31 14:28:42

http://fotografhelsingborg.blogg.se/2009/january/hur-du-tar-bort-msn-viruset.html



Till din dator.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela