Emelie

letar nya äventyr

i bokens värld

Publicerad 2009-07-09 21:03:06 i Allmänt,

återigen ensam hemma..
lite tråkigt är de ju..
men kanske lika bra, då mitt humör förmodligen inte kommer va de bästa dom närmsta dagarna.
sen lever jag just nu i Jens Lapidus bokvärld.. shit, kan inte lägga ifrån mig hans böcker.. helt besatt.
så jag är inte så mycket att umgås med, då jag helst vill sitta och smutta på mitt te och läsa.
extra mysigt är de såklart när de regnar och är grått ute...
passar mig utmärkt dessa dagar :)

är de så att man har lov att trycka i sig vad man vill när man har mens?
för lite synd är de ju om en.. och nånting måste man få trösta sig med.!? eller? :P
eller passar man bara på att hitta ursäkter till allt. de brukar va så va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela