Emelie

letar nya äventyr

jobbajobba

Publicerad 2009-07-02 22:43:10 i Allmänt,

dagen har gått oerhört fort..
skönt att ha allt tvättat, får se hur mycket man samlar på sig till nästa gång..

vore riktigt nice att få dricka några kalla öl på nån trevlig uteservering i helgen.
men jobbar man så jobbar man.. å andra sidan kan man ju göra det efter jobbet, och lägga sig tidigt :)
man somnar gott med några glas vin eller öl i kroppen !

fast å andra sidan ska väl jag ta och tänka på pengarna. som vanligt..
haha, mamma ringde idag, då fick jag order av henne att hitta mig nåt nytt på stan.
hon tror att kläder ska göra mig lycklig :)
kanske är sant, blir man lyckligare av kläder?
vad mamma inte förstår är att jag inte vet vad jag ska köpa, speciellt inte om de kommer påtvingat.
men men, de blir la väl.. mina föräldrar är väl underbarast i världen !

nä nu ska jag väl sova och förbereda mig för 20 dagars arbete. blir väl kul va.!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela