Emelie

letar nya äventyr

kläder ska man ha..

Publicerad 2009-06-30 10:42:54 i Allmänt,

jaha, då ska man än en dag försöka hitta kläder i garderoben som är anpassad till denna sommar värme..
Jag klagar inte, absolut inte.. men vad hände med mina sommarklänningar?!
och jag förstår verkligen inte vad jag hade på mig förra sommaren.
gick jag naken eller har jag lyckats slänga alla mina kläder..

känns som att garderoben endast består av kontorskjolar, skjortor och träningskläder (vinterkläder)
men ja, de är väl bara att ta, har ändå inte råd att hitta nåt nytt.
får endast hitta en klänning till bröllopet och en bikini.. det kan väl va kul nog?! eller....
måste komma ihåg att lägga undan en slant för tatueringen också. pengar pengar.

ja, kanske ska klä på mig då!

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2009-06-30 13:12:31

förstår precis vad du menar! jag undrar också vad jag hade på mig förra sommaren :) tror dock det var rätt mycket kjolar & linnen. Längtar tills vi ses och du vet att du jättegärna får sova i lit under yran! Puss & kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela