Emelie

letar nya äventyr

lite trött i ögonen.

Publicerad 2009-06-14 15:22:18 i Allmänt,

mina ögon bara faller igen.. är så himla trött.
men de ska inte hindra mig från att gå på pump !
kan ju nästan göra den i sömnen, så de kanske inte gör nåt om jag står och blundar under passet.
vore bara inte så bra om man skulle råka somna (speciellt inte då vi kör bröst) de skulle göra ont :P

ser redan fram emot när jag kommer tillbaka från träningen, då ska jag äta!!!
är redan nu hungrig, men de får lov att vänta.

har köpt berocca, b-vitaminer, ska bli intressant att se om naglarna växer och bli starka på en vecka, så som han sa, killen på apoteket.. Jag tror att lite var mest bara snack, han ville sälja! på apoteket kan man tänka, men ja de tror jag..:)
Blev den dyraste varianten, bara för att han sa att den var bäst.. det kanske den är också, eller är de som sagt bara snack. vad tror ni? föll jag för hans säljteknik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela