Emelie

letar nya äventyr

trött

Publicerad 2009-06-03 13:07:35 i Allmänt,

kan inte beskriva min trötthet.. ja tror solen från helgen är den stora boven, eller kanske alkoholen?!
vart en ölrunda igår, avsluta sista kvällen med emma med massa öl :)
de va kul kan man säga.. vi båda sov hos Ylva inatt så att de blev lite närmre centralen.. klev dock upp lite för sent..
Men tåget kom hon med och betalade 3:- för biljetten hem till Östersund.. nästan så att man får betalt för att åka tåg..
nojjig har jag blivit också, vi pratade om att länsa andras konton.. vi fick en sån känsla då vi ölade lite på carmen igår..
bäst att kolla kontot !!

det är tomt i lägenheten, jag vill göra något men inte något som är för ansträngande..
är det onsdag eller torsdag? jag är helt dagavild..

ähh, orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela