Emelie

letar nya äventyr

en liten röd från Vila.

Publicerad 2009-06-18 21:35:07 i Allmänt,

jag är så oerhört trött, men borde hoppa in i duschen istället för att sova..
Sabrina är framme på centralen 23.45.. snäll som jag är så möter jag upp henne, annars vet man aldrig vart hon hamnar  :P har iaf hunnit plocka undan här hemma, håller på att tvätta och nyss diskat färdigt..
blir städning en annan dag..

Efter många om och men, massa sura miner, och en enormt trött och less Emelie, (utan kompisar att rådfråga)
så hittade jag en röd klänning från Vila. måste prova den igen bara, köpte en kavaj till, men den ska troligtvis lämnas tillbaka. Det slutade ju iaf med att jag lämnade tillbaka mina fina romatiska spetsleggings... fan att de skulle vara så svårt att hitta nåt som passade till..

men nu har jag åtminstonde en ny klänning och är lite gladare :)
ska försöka knäppa en massa kort imorgon..
fan att jag tog på mig att göra salladen, blir tungt med alla kassarna imorgon !

men jag ser fram emot imorgon, eller jag ser fram emot, när jag får sätta mig ner och dricka nåt starkt..
och bara njuta av ledig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela