Emelie

letar nya äventyr

vilken jacka ??!

Publicerad 2009-06-05 11:54:14 i Allmänt,

fan att de alltid ska vara så svårt att välja jacka!!!
vågar ju knappt låna nån av Julia, då jag i helgen nästan söp bort hennes favorit (mkt dyr för övrigt)
men den fanns i säkert förvar, ska hämtas  idag!
men de är kallt ute, så man kan ju inte ta vilken tunn sommar jacka som helst...

vilka problem!!!

ska möta upp Elin på stan, som tar sin premiär tur med barnvagnen.. planen är att hon ska kolla lite brudkläningar :)
spännande .. jag ska köpa sånna där tråkiga måste köp. deo, strumpbyxor, schampoo, balsam.. ja ni fattar...

efter stan blir de box :) yes, som jag längtat.
nu till bussen..

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-06-05 12:47:45

åhh, jag vill också kolla brudklænningar med er... jag ær så avundsjuk.. kom hiiiiiit! PUSS

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-06-05 12:48:29

åhh, jag vill också kolla med brudklænningar med er. jag ær så avundsjuk! kom hiiiit! PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela