Emelie

letar nya äventyr

allergisk chock

Publicerad 2009-03-20 22:24:50 i Allmänt,

katter och jag går inte riktigt ihop..
efter att ha myst till det med Elin och Cicci på Grekiska kolgrillsbaren, så gick vi åter till huset..
Jag måste ha haft rekord i antal nysningar på en dag !! seriöst !
+ att katten satt klon i brösten och vad hände då? jo en allergisk chock. blev tok röd med vita blåsor.
vet att de brukar hända. men nu ska jag lära mig att ta allergi tabeletter varje gång, så slipper jag sitta
och tok nysa, samt klia i ögonen, rinna i näsan och få allergiska utslag på kroppen...

nog om det, det är fredag kväll. och jag sitter här hemma med Frida som sällskap, utan alkohol!
Duktigt Emelie... får se om jag håller mig imorgon också?! kan bli intressant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela