Emelie

letar nya äventyr

drop in ?!

Publicerad 2009-03-19 12:39:01 i Allmänt,

jag hoppas verkligen hoppas på en drop in tid idag ! vore så himla skönt att fixa håret, speciellt då jag gjort mig riktigt vardagssnygg också..:)
ikväll "för" spelar Petra och sitt band på Anchor, så de ska jag absolut gå och se, en liten smyg titt  inför den 3:e april då dom kör på "riktigt" !

nu väntar jag bara på dom andra tjejerna sen beger vi oss mot stan.
blev väckt av telefonen imorse, inte uppskattat.. så vaknade på fel sida, samt att jag redan är på dåligt humör.
igår försökte jag göra de bästa av dagen genom att hålla mig sysslsatt, vi får se hur de går idag.?
om eller vem som får ta emot mina snäsiga kommntarer..passa er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela