Emelie

letar nya äventyr

från att vara lycklig

Publicerad 2009-03-02 12:14:58 i Allmänt,

till att må sämst.

jag som intalade mig själv att de skulle va oerhört mycket skönare att komma hem till sverige och jobba, få lite rutiner på vardagarna. men just nu skulle jag kunna ställa mig och rensa fisk igen eller jobba på lagret, bara för att inte livet skulle kännas så surt som de gör just nu..


jag har ett jobb jag absolut inte tivs med.
finns typ inga andra jobb att söka, men jag söker dom jag hittar.
är inte inskriven på arbetsförmedligen så kan inte få ut nån a-kassa, vilket betyder att jag skulle snart behöva bo på gatan eller flytta hem till Ramsele för att överleva!
Vi ha en jävla lägenhet i Oslo som bara krånglar..
Jag längtar sjukt mycket till resan nästa år. men vart ska jag få pengar ifrån utan jobb.?
jag trivs så himla bra här i Stockholm, men hur länge kan jag bo kvar??

visst man kan inte alltid få ha de som man vill. men de här funkar inte. så försök inte få mig att stå ut! snälla.
gladtjej..

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-03-02 18:39:03

Men vännen då! Du får alltid bo här om du inte har råd att bo kvar i lägenheten innan du fått ett jobb som du verkligen trivs med! Finns det hjärterum så finns det stjärterum!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela