Emelie

letar nya äventyr

mars

Publicerad 2009-03-01 23:50:46 i Allmänt,

1 mars idag, tiden går så jävla fort..
har under dagen fått iväg några ansökningar.
annars har vi ätit go middag bestående av gott gott kött med pommes och tzatsiki och bea. (smaksak)
kollade lite på Beck, men försökte att ägna mer tid åt sökandet.

På tisdag blir de bio iaf, då ska jag äntligen gå och se Män som hatar kvinnor !!

Petra anlände precis till Stockholm, och blir här hela veckan :)
just nu fullt hus. vilket är super kul..

borde kanske sova?!
men med 5 fnittrande tjejer i köket och en torktumlare 4 meter ifrån mig, så kan de bli svårt.
tur att jag är trött, så jag kommer defenitivt somna omgående.

God natt med er! 

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2009-03-02 07:39:17

filmen var super bra=)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela