Emelie

letar nya äventyr

påsk

Publicerad 2009-03-01 12:30:03 i Allmänt,

blev en rätt lugn kväll igår, skönt! för jag är inte alls bakis idag


solen skiner så jag måste bara ut på en promenad.
ska försöka få med mig nån på bio ikväll också.
frivillig? :)

sen har jag mindre roliga saker att göra.. men ett måste,

jag längtar inte hem, absolut inte, jag trivs här så himla bra. men jag ser  fram emot att få åka hem på påsk.
min favorit tjej fyller år, jag hoppas på ett besök i Åre, och massa mys med dom små !
och om de är väder så vore de ju kul med lite solning och grillning på isen, kanske till och med lite pimpling. :)

hoppas bara jag får möjlighet att åka hem några dagar, beror ju på jobb och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela