Emelie

letar nya äventyr

spontant

Publicerad 2009-03-06 12:12:40 i Allmänt,

igår kom mami och papi.
hängde hos säterdahl/rasch tills vi beslutade oss att ta våra pantpåsar och dra.
sagt och gjort. in på konsum, några hundralappar fattigare för att sen inta my place !
glodde på tv typ. fick en glas vin av tjejerna som skulle på "lek kväll" hos en kompis..
min tanke var ju att vara social med mina föräldrar, men efter ett glas vin och lägenheten full med tjejer. Så följde jag till slut med. de vart lite alkohol som slank ner i min strupe.. nöjda och glada vid 4 halv 5 kanske, då taxi fick vara våran färdtjänst hem. väl hemma väntade varmamackor! mumma :)

kan väl erkänna att jag inte mår tipp topp.. men de är väl fel att klaga :) 
lite grejjer att fixa.

ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela