Emelie

letar nya äventyr

söndag

Publicerad 2009-03-15 23:53:37 i Allmänt,

Trots att jag tog ett bad och en lång dusch efter med skrubb så känns de som att jag har byggdamm överallt på kroppen... har nämligen rivit tapeter i Elin och Stefans hus.. fick väl egentigen inte så mycket mer än de gjort.. men bättre nåt än inget..en annan dag har jag lovat att komma och hjälpa till (utvilad och pigg) även om jag inte kan hjälpa med så mycket, så kan jag ändå göra något. och om jag inte är till så mycket hjälp, är de ju alltid kul för dom med lite sällskap :)

imorgon ska jag försöka fylla dagen med massa aktiviteter.. men först sova så jag kan komma på vad !

har blivit lite bloggande i helgen.. har haft massa annat roligt för mig.
har iaf haft en riktigt trevlig helg..
nya ställen, nytt folk, onda fötter, discotaxi, oväntat samtal, god mat..
berättar kanske mer imorgon :)
tog faktiskt lite kort igår..
kanske lägger upp några sen..

god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela