Emelie

letar nya äventyr

jaha.

Publicerad 2009-11-15 22:56:53 i Allmänt,

nu kommer jag nog kanske få smaka på min egen potatis..
jag har predikat för andra att man inte kan äta kakan och samtidigt ha den kvar..

kanske jag drar förhastade slutsatser i mitt tänkade. kanske är jag just nu bara trött.
kanske känner jag att efter 22 år fått nog av ensamhet.

hoppas det bara är en släng av söndagsångest, det här får inte hända!

eller så känner jag inte mig själv ett jävla dugg.
förnekelse, hur botar man sånt?!


borde börja skriva riktig dagbok, en sån med lås.. skulle verkligen behöva få ut allt i mer klartext..

Kommentarer

Postat av: Sussi

Publicerad 2009-11-16 12:00:42

Hoppas du hittar på ngt roligt idag ändå! Finns så mkt att göra när tiden finns :) Vi får gö nå kul snart, häng med på kryssning?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela