Emelie

letar nya äventyr

Dansbandskampen

Publicerad 2009-10-21 13:56:48 i Allmänt,

På lördag är det premiär för dansbandskampen.
inte nåt som egentligen ligger mig varmt om hjärtat.
Men på premiären ska jag, inte som åskådare eller dansare, utan dit ska jag på jobb.
Ska servera dansbandssugna människor, och jag ser fram emot det sjukt mycket!
Det är ju rätt kul med styr/pardans ändå, och kanske man efter avslutat arbetspass kan ta sig en sväng om på dansgolvet. Kommer bli ett långt arbetspass, men de blir nog bara kul, svettigt men kul.
Bäst av allt är ju ändå Peter Settman, han kommer vara programledare även i år och hur rolig är inte han på en skala?! :)

Är ni sugna på dans, underhållning, god mat och den bästa servicen så fixa er en biljett till någon av lördagarna, kommer bli awesome !

cid:_1_079C5A9C079C52C00047D84FC1257651

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela