Emelie

letar nya äventyr

det började med att jag...

Publicerad 2009-10-25 12:39:13 i Allmänt,

...inatt åkte jag taxi med en helt oväntad kille, sen blev jag avsläppt på ramsele byn. hejjade glatt på personer som jag kände igen och som gick förbi. men alla bara kollade snett på mig. Jag hittade till slut till mammas jobb, där även min syster var. Vi började öppna post som kommit till mamma, jag läser och får reda på att min familj i hemlighet bokat en resa till Australien för hela familjen, minus mig.. jag tror jag grät när jag vaknade..
 
haha.
snacka om att vara i en sårbar period..


jag är rädd att behöva vara ensam...

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2009-10-25 14:11:07

vi skulle aldrig åka utan dig, tur att det var en dröm

Postat av: mamma

Publicerad 2009-10-25 15:50:06

känner du din familj så dåligt?

vi åker ingenstans uta dig. Puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela