Emelie

letar nya äventyr

inte tid.

Publicerad 2009-10-29 20:46:52 i Allmänt,

blir inte mycket till bloggande nu när Linnea är här.
men de får ni ta. :)
Efter att ha jobbat en hel dag, och sen varit på jobbintervju (som för övrigt kändes bra)
när jag kom hem så hade Linnea fixat middag, kött och klyftpotatis och tsatziki, självklart ett glas vin till.

Hur Linnea kunde veta att denna måltid är min favorit, de är en gåta :P
mamma du vet väl att jag alltid frågar efter detta när jag kommer hem?.. komiskt !

nu sitter vi bänkad i soffan med 3 hyrfilmer, käkar vindruvor och naturgodis..
Tur man kan ha filmerna i en vecka, så vi har bakis filmer till i helgen..

jag är så glad att hon är här, mitt hjärta!
och jag tvekar inte en sekund på att vi kommer ha de underbart på vår resa.

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-10-30 09:59:17

låter härligt! ska ni på halloween fest i helgen? puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela