Emelie

letar nya äventyr

lediga dagar.

Publicerad 2009-10-14 23:14:26 i Allmänt,

hunnit med en del idag, tyvärr inte städningen, som kanske var viktigast..
men den får vänta till imorgon. och trots att jag är "utan" jobb så är mina dagar välfyllda.
så gott som.. imorgon ser jag fram emot en mysig sovmorgon, sen träning, därefter mys med Elin och Amanda.

Mötet idag gick bra, mycket information. Men jag ser fram emot tisdag då jag får svar på om det blir jobb under första lördagen.

när man inte ska upp på jobb så är de rätt lätt hänt att man vänder på dygnet. men vad gör väl det..
ska inte lägga mig än på några timmar. har först och främst en del att ta igen i tv-världen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela