Emelie

letar nya äventyr

skit dag.

Publicerad 2009-10-17 12:20:01 i Allmänt,

lite små less man blir då jobbet ringer och frågar varför jag inte kom idag, och om jag kommer imorgon..
hade jag vetat att jag skulle jobba hade jag glädjeligen gjort det. Det fattar ni väl?!?!?!
behöver ju alla timmar jag kan få ! !!
så blir en aning less, inte på mig själv, för jag vet att jag inte va inplanerad för jobb idag.
6,5 timme på en helg är rätt dyrbart för mig, så varför skulle jag vilja missa det?!

nu ska jag äntligen ta tag i att städa lägenheten, lite halvt iaf :P
sen blir de crosstraining, samt Sats Core puls..
måste fan göra nåt åt det här, har tappat det helt.(undra hur många ggr man säger de till sig själv)
men om jag är arbetslös kan jag väl träna mig igenom dagarna, låter väl som en plan..

skit dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela