Emelie

letar nya äventyr

snygg ikväll

Publicerad 2009-10-21 19:33:57 i Allmänt,

planen är fortfarande Café Opera ikväll.
trots motgångar under dagen.. fattar inte varför de bara kan få vara bra för en skull.
ska bli spännande att se vad som händer här näst..

Nu känner jag mig i alla fall super duper snygg (lite för snygg för en onsdag) men det behövs för mitt ego idag, då allt bara gått åt helvete..

Jag mår fortfarande illa..
så vi kan väl fortfarande tro att jag är med barn.


Jag har precis gjort klart en liten present.
Vet inte hur ofta Elin läser, men att det är till familjen Rosendahl kan jag berätta..
Men sen låter vi överaskningen bli hemlig tills leveransern kommer :)

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-10-21 22:16:45

hoppas du får en trevlig kväll, trotsallt.Älskar dej.mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela