Emelie

letar nya äventyr

vi kan väl låtsas?

Publicerad 2009-10-20 23:12:04 i Allmänt,

åh varför känns de som att jag alltid kommer så sent med grejjer.
nästa vecka kommer älskade Linnea hit, tänkte därför att jag skulle bjuda in till fest på lördagen.
Så hon får se vilka jag hänger med.. men som vanligt har alla andra redan gjort planer.
och jag får än en gång känna mig som den som blir bortprioriterad...

Är du i Stockholm under halloween helgen, så får du komma på fest hemma hos mig..
så kan vi  i alla fall låtsats att vi är vänner. för inga av mina riktiga verkar ju ha tid.

förlåt...jag förstår att ni kanske har bättre framförhållning än mig..

men som jag tidigare sagt, ibland känner man sig extra ensam och ynklig..
och det känner man efter nej på nej..

vi kan väl låtsas???


jag mår illa!
kanske är jag med barn.
vore ingen hit.
men vem orkar bry sig om det.

Kommentarer

Postat av: cickis

Publicerad 2009-10-25 00:31:28

ååå sötis!! du får följa med till ösd ist;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela