Emelie

letar nya äventyr

vill va med er nu ju !

Publicerad 2009-10-17 21:58:14 i Allmänt,

ett stort antal av mina vänner festar tillsammans just nu!
och här sitter jag ensam. Dom är visserligen i Oslo, men ändå, jag vill också vara där,
tillsammans med er !! jag vill.

varför känner man sig ibland extra ynklig och ensam? och varför på helgerna.
På vardagar kan jag tycka att det är skönt att sitta för sig själv.
men på helgerna är jag otillfredställd om jag måste va själv..
spelar ju heller ingen roll när man får kram-natt-besök eller inte, det är ju under vaken tid jag vill ha sällskap.
och trots att jag stora delar av dygnet inte är själv, så blir jag extra ynklig dom få timmar jag måste va själv..
sällskapsjuk eller vad? kanske måste skaffa ett husdjur!? eller bli lite nyförälskad.
fast de är ju en oerhört dumt idé när jag ska åka iväg snart.
ibland ger man sig in i dumma saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela