Emelie

letar nya äventyr

dissarnas afton.

Publicerad 2009-09-20 22:57:52 i Allmänt,

Fick tag på Cicki till slut och gjorde ett besök hemma i hennes lya. :) tur att hon ville va med mig..
För i övrigt så tror jag att det är dissarnas afton, inte en kotte som svarat mig ikväll, eller vill va med mig. blä på er.. Förutom Cicki, henne kan man lita på :)

Vi har käkat lite godis, kollat på patetiska människor på tv. men bäst av allt, bara snackat en massa om allt och inget. :)

nu när jag skulle åka hem och hoppat av vid odenplan för att ta en liten kvällspromenad sista biten hem, skulle gissa på att de är 2 km.. så regnar det. och de regnar inte lite, inte ens så lite så att man inte bryr sig om att man glömt paraplyet hemma.. de öser ner. fattar ni hur blöt jag var när jag kom hem. tog en buss två stationer, men vart ju ändå en bit att gå.. så nu sitter jag här i morgonrock, filt och täcke och huttrar.. fryser..

imorgon har jag bestämt träff med Elin och Amanda.:) sen ska jag ta och tvätta lite ! kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela