Emelie

letar nya äventyr

magen inte ok.

Publicerad 2009-09-20 15:11:06 i Allmänt,

fick ett tok ryck och städade lägenheten. inte vet jag om de vart nån skillnad, men de luktar skurmedel i alla fall. :) alltid ett gott tecken.. nu blir de till att byta sängkläder också, härligt. 

jag undrar vad som är på g i min mage..magsår, gallsten, allergier, bäbis, stressmage, cysta, blindtarmen, magkattar, IBS.. någonting och jag ska ta reda på vad. på nåt vis, om jag orkar.. är så trött..
kanske beror på en lång vecka, kanske på annat.

ska försöka ta mig ut på en promenad i de fina vädret. tråkigt att va själv bara.....

pixie lott lyssnar jag på just nu.. så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela