Emelie

letar nya äventyr

vit helg

Publicerad 2010-08-04 14:20:06 i Allmänt,

ni kanske trodde jag fick en hjärtinfarkt och dog av att ha börjat jobba, så är inte fallet!
jag lever och mår hur bra som helst över att va tillbaka i lite rutiner, däremot så får de gärna hända lite tokiga saker i min vardag också.. men jag är rätt bra på att överaska mig själv.

träningen är jag mest glad över att få ha tillbaka.. semester utan träning känns inte som en hit..lät mig lätt luras av mig själv att jag "behövde" köpa lite nya saker till garderoben igår, bara för att få ner semester-utan-träning-ångesten.. det funkade.. så nu kör jag bara. En vit helg är planerad också, problemet för mig dock är att jag är så oerhört rastlös..Så vad sysselsätter man sig med när man inte går ut? kan någon berätta för tydligen har jag glömt bort hur man gör.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela