Emelie

letar nya äventyr

nu ar vi framme

Publicerad 2010-01-15 04:08:19 i Allmänt,

framme i bangkok.. sjukt trotta ar vi bada tva. inte mycket somn pa planet..
vi drar nog vidare redan imorgon, till en harlig strand dar vi kan pusta ut nagra dagar.
fa igang dygnsrytmen. och fa lite farg pa kroppen sa klart.. :)

annars var de sjukt jobbigt att lamna hjartat igar. har nog aldrig matt sa daligt av att behova saga hej da..
inser nu att de inte ar en 2 veckors charter jag har akt pa.. tva mander utan Christopher, blir jobbigt som satan..men sen kommer du ner :) me like !

na, checka in pa hotellet, fixa simkortet, sova nan timme, sa man blir levande igen..

Hoppas ni har de bra dar hemma. :)

hors

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-01-15 08:39:21

fyy.. kan verkligen förstå att det va svårt att säga hej då!! men jag hoppas o tror att du kan ha lite kul på resan ändå:)

kramkram

Postat av: syster

Publicerad 2010-01-15 08:59:56

vad skönt att ni är framme,förstår att det var jobbigt. ha det bra nu i värmen, Edwin går för fullt nu alldeles själv=) kram på dig

Postat av: Frida

Publicerad 2010-01-15 15:49:30

Härligt att ni kommit fram safe! :D Jag skulle göra som er, dra mig till en härlig strand snabbare än en grisblink! :D Ser framemot att få se lite härliga bilder snart så en annan också kan få längta sig bort.. ;)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-01-15 23:21:12

Se nu till att droppa in på lite internetcafén under resan så man blir lite uppdaterad! Ha det nu så helt underbart, får jag ihop pengar så skulle det vara roligt att hälsa på er :-)))



Kram Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela