Emelie

letar nya äventyr

Hoffmaestro

Publicerad 2010-07-14 20:16:04 i Allmänt,

jag dog, de gjorde jag.. i min egna soffa dog jag tvärt..träningen brukar göra mig pigg, men jag tror jag behövde dö i soffan med tanke på att jag kom hem 01.30 gick upp 05.30 så kanske de inte är så konstigt.

utomhusträningen va rätt tråkig, inte så intensiv och jobbig som jag trodde.. lite trist faktiskt, men de är bara att köra på ännu mer imorgon. Box handskarna ska jag genast packa ner.

lyckan är total när jag tänker på att jag bara har 2 dagar kvar sen lite frihet, semester och njutning.
kommer nog inte hålla till här så mycket.. men lägger ev upp bilder eftersom på facebook, nån bild hamnar nog här :)

Hoffmaestro går på repeat hos mig just nu, glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela