Emelie

letar nya äventyr

rea

Publicerad 2010-07-15 21:18:35 i Allmänt,

En dag kvar sedan semester, det ska väl gå an. gör ju inte så värst mycket på jobbet, solar, jobbar, solar, jobbar.. :) hårt liv vi lever.

Imorgon är det lite avskedsfest för mig kan man säga, eftersom jag lämnar min sambo i 2 veckor och eftersom att vi inte varit ute på "länge" så kör vi på stor utgång imorgon.. satsar på att va vaken tills mitt tåg går klockan 06.20 lördag morgon.. man vill ju gärna inte försova sig. det har ju hänt förut.

vin i solen, skratt och massa tokerier imorgon alltså..

för övrigt fyndade jag idag, 3 par skor för 349 kronor !!!!
underbart att köpa skor när man får dom så billigt, älskar man rea eller!
imorgon ska jag svänga förbi och köpa en klocka som jag hittade på Ur & Penn..
ett par vita, svarta och bruna sandaler.. måste ju ha en i vajre färg förstår ni väl?! :)

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2010-07-16 13:57:01

precis sånna som jag vill ha, sandalerna alltså

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela